låång dag!

Har precis kommit "hem" från en låång dag på jobbet.
Mår verkligen inte bra just nu. Helt täppt, ont i kroppen och de känns lite som någon stoppat in en tegelsten i huvudet på mig! :/ härligt va?..

Kanske ska förklara hur mitt liv ligger till just nu så ni förstår alla mina meningar!..
Jag flyttade hem till mina föräldrar för 2-3 månader sedan då jag och andres gjorde slut. Vi har inte blivit tillsammans igen (än), utan vi umgås som "vänner" eller vad man ska säga. Så får vi se vart de leder. Vi har haft MASSOR med problem de senaste året. man har blivit sårad och besviken, och jag har svårt att glömma allt.
Men just nu sitter jag hemma i högdalen. Det var här jag bodde innan tillsamans med andres. Men eftersom jag inte har råd att betala hyran om jag bor här själv. så bestämde jag mig för att flytta hem till mamma och pappa ett tag och andres bor kvar här. men vi får se vad som händer.
Så de är vell så läget ser ut för tillfället!.

Snart ska jag hoppa in i en varm dusch och sen ska jag fixa lite gröt. Orkar inte ställa mig och laga värsta maten när man ändå inte känner någon smak! haha.
Men i morgon blir de upp och jobba igen. Får vell se hur de går. Passar inte att jag är hemma och är sjuk nu tyvärr, hur mycket jag än skulle behöve de!.


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Det är bra med mig också. Händer ikväll då?

2010-11-08 @ 18:52:47
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0