Kanske vinterns absolut hetaste jacka?...

Nu ska jag fortsätta sy på mitt lilla projekt. En pälsrock som jag har sytt om till en "längre jacka" eller vad man ska kallla de. tänkte fixa till lite detaljer och så nu, ska nog bli bra! :)

Mamma har denna söta lilla sylåda här hemma fullproppad med sysaker. Jag älskar gamla "trälådor" med detaljer och mönster på. Just denna tycker jag är otroligt vacker och charmig. Men när man är utbildat innom trä och finsnickeri i skolan så blir man vell lite småkåt av sånt! HAHA ;D










Kommentarer
Postat av: Alicia

Haha jahaja! Jaså ,låter sjukt äckligt! Men hur är det nu ? Är det bättre ? :)

2010-11-10 @ 20:40:50
URL: http://aamfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0