Onsdagen / torsdag / fredag

God morgon!. .
Jag har haft fullt upp dom senaste dagarna. Det blev att hjälpa till på jobbet i onsdags, + att vi fick jobba igår, när det var röd dag och allt. Men det var massa som skulle göras. Och blir vell lite extra betalt eftersom den räknas som en Söndag! :)
Men idag är jag hemma, Tror vell nästan alla är lediga idag?!.

I onsdags så drog jag hem till maria efter jobbet, Där fixade vi oss för kvällen då vi skulle på jennifers studentskiva på Grand garbo!. Vi hade sjukt kul och det var jättebra musik och massor med folk!. det var ju tyvärr inget tema, jag som hade sådan lust att klä ut mig! ^^ haha.

Tog två bilden från kvällen, men dom vart tyvärr suddiga!.


Igår så jobbade jag även fast det var en röd dag, Men var trevligt ändå.
På kvällen hade vi en liten grillkväll här hemma hos mig och andrés, lite vänner kom över!.
Var jätte mysigt!.
Men glömde såklart att ta några bilder ^^. hehe.

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

aldrig fel med extra betalt :)

2010-05-14 @ 11:43:04
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: simone

sv: Tack så hemskt mycket pinglan! Vad glad jag blir :D Vad ska du hitta på? Jag ska kika på regnbågspromenaden :)

2010-05-16 @ 14:09:11
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0