Onsdag!

God morgon!.
vart inge bloggande igår, då jag jobbade från 09:30- 21:30. Så när jag kom hem så hoppade jag ner i sängen direkt. Även idag jobbar jag sent men börjar somtur är inte förens vid 12tiden. såå skönt!

Igår hände det som sagt inte så mycket, eftersom att jag baara jobbade ^^. Ikväll blir det också bara direkt hem, kolla på lite true blood och sen ner i kuddhavet! haha :P.

vad har folket för planer för dagen då?


Nu ska det fixas lite frukost, och sen är det dags att börja fixa sig för dagen! ♥



Här är en bild som jag tog häromdagen. För att va tagen med en
mobilkamera så tycker jag den vart ganska fin, eller va tycker du?!. ♥

Kommentarer
Postat av: miiah

true blood är så bra :D



sv: haha ja :)

jaså? jobbigt med massa slit :( hoppas det går bra iallafall! Jag ska fira en vän idag som fyller år, o plugga :P



kram :)

2010-05-05 @ 09:50:03
URL: http://miijauh.blogg.se/
Postat av: Sissi

sv: tack så mycket :)

2010-05-05 @ 10:10:52
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0