nu e de dax för fredags myyys!

så.. har precis duchat å plattat håret, fick en liten ideé i morse, mina toppar e sjukt slitna å jag måste klippa mej (men de får vänta tills maria har tid å lust å klippa mej ^^) men fick iallafall ideén att ha i lite olivolja i topparna, å lät de verka i typ 2 timmar å sen tvättade jag håret med shampoo + en hårinpackning efter de. så nu är håret jätte mjukt och lent å mina hårtoppar glänser! ^^.

vart hemma idah från jobbet. skulle igentligen jobbat för en som va sjuk, men kände mej helt slut efter dom långa dagarna denhär veckan, 12 timmar lixom, man orkar inte!..
hela morgonen har jag gått å pratat med min kära vänn maria om vad som har hänt hela veckan, var en telefontid på typ 3 timmar ^^, när vi väl startat så swichar tiden förbi! hahah.

ikväll bär de av hem till silvia! som fyller år idag, GRATTIS GUMMAN! ska äta middag där, sen så bär de av mot nivå!. lovleey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0