Morsning

nu har man vaknat å pallat sej upp ur sängen!, vart sjuk igår, blää så jag har ont i huvet å e försyld. men de stoppade mej inte från å ha en bra dag igår!

åkte hem till min vän gabbe igår å avfärgade hennes hår, gick jätte bra, fick bort den mesta av färgen så hon vart lite orange, röd ,brun i håret. träffade hennes man för första gången oxå, hadde sådan tur, han e kock så han lagade en jätte god middag till oss!, en wok med nudlar som var supergod!

Efter de så drog jag mej mot bromsten hem till emilisa, vi satt å pratade en massa å tittade på skräckfilm! hadde jätte mysigt!

men kände mej ju sjuk, så jag drog mej hemmåt vid 10 tiden ungefär. så nu har jag sovit som en stock å börjar känna mej lite bättre, tack vare nässprej och huvudvärkstabletter! hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0