middag!

nu har jag stoppat in allt i ugnen, har marinerat en hel kyckling med vitlök, citron, citronsaft, oregano, salt, peppar och rapsolja hade lite av marinaden under skinet och i kycklingen sen resten på kycklingen. hade även i citronklyftor i kycklingen. nu e de bara å vänta i ca 40 min till sen e den klar.
blir en potatisgratäng till de, min pojkvän är helt såld på min potatisgratäng, ett stort + till honom! haha ♥, till de blir de bearnessås, en sallad å massor med avocado såklart! mums!

efter maten ska jag tjocka mej i soffan med en skål chilinötter å kolla på någon film, måste ju kolla in Elin Kling i let's dance oxå, men de får bli under middagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0