måndag!

äntligen hemma efter en lång dag på jobbet, men kändes såå skönt att börja jobba igen. har blivit så långa nätter under lovet!, så kändes bra att vända tillbaka dygnet till de rätta igen!.

va inne på apoteket efter jag slutade å letade lite efter olika vitaminer. har ju känt mej så trött och haft huvudvärk ofta senaste tiden, känt mej sjuk lixom, så tänkte att jag måste få i mej mer vitaminer å järn! så gullig tjej där som hjälpte mej, hon va bara så härlig!.
men de vart en burk som innehöll alla vitaminer, mineraler och järn kroppen behöver!! TOPPEN!

snart ska jag hoppa in i duchen, sen sätta på mej min mysiga pyamas, å mysa ner mej i soffan!

Lovley  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0