lördagen!


vart inge skrivande igår, hade fult upp hela dagen!. vid 3 tiden satte jag mej på tuben in till stan för att sedan pendla till spånga, där mötte la familia upp mej så åkte vi hem till min gammelmorfar, han hade en stor 90-årsfest,, träffade jätte många från min släkt, men kände inte igen hälften, hahahah, hade inte träffat hälften på typ 5- 10 år! 

här är ett foto av alla!




Efter gammelmorfars kalas så drog jag mej vidare mot solna, min lilla evvy fyllde 18 igår, så hon hade middag där me, sen så drog vi till Pilot i T-centralen!., jag hade inte varit där innan, men de va ett jätte härligt ställe med sjukt bra musik!.

kom hem igår nångång vid 3 tiden men kom inte isäng fören vid 4. vaknade bara för en stund sen, så nu ska jag stoppa i mej lite frukost å lata vid tv´n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0