lördag 23 - januari

så, vad ska man börja skriva.

igår va jag hemma hos silvia, sen drog jag vidare mot nivå men hamnade tillslut på soft, hade sjukt kul å dom har ju bästa musiken oxå. hamnade i bråk med en tjej när jag skulle gå, hon flög på mej för att hon trodde jag ville bråka men hon fattade inte att jag frågade hur hon mådde (hon va jätte upprörd). men gick ut å pratade med henne efter vakterna slängt ut henne. hon ångrade vad hon gjorde å bad om ursäkt!, så kvällen vart vell ändå ganska bra tillslut ^^ haha.

nu på dan var vi å handlade lite middag, blir potatisgratäng med nötkött å sallad, som vanligt ^^ efter de gick hem till andrés mamma å åt frukost/ lunch. myspys.

nu sitter jag invirad i en filt i soffan å tittar på tv å knappar vid datan, ikväll ska jag nog bara slöa i soffan med en stor skål poppcorn å någon bra film, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0