god morgon!

hasade mej upp ur sängen för ett tag sen, å har nu suttit klistrad vid facebook ett tag!, börjar känna att min mage kurrar efter mat! så borde kanske fixa lite frukost!

kunde inte sova bra inatt, jag drömmer hela nätterna en massa konstiga drömmar och har gjort de den senaste veckan, så jag vaknar varje morgon med en sprängande huvudvärk! skit jobbit.

igår kunde jag inte somna heller, låg å tänkte förmycke. men kom fram till att jag måste börja dansa igen, förståfrämst känner jag mej seg men ändå rastlös så måste komma in på dansspåret igen. vet inte om de e någon idé att sätta ihop dansteamet igen, eftersom att alla va så sjukt dåliga å komma på träningen! haha så de blir vell att sätta in mej i någon dansklass i globen kanske! men får se vad som händer, har inte pengar till de just nu, så de kommer ändå få vänta!

menmen,

nu ska jag fixa någon mumsig frukost! sen blir de fram med hantlarna å göra några övningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0