god morgon!

idag e man ledig! såå skönt, har precis småstädat lite å sitter nu å kollar runt på datan å kollar på smallville i bakgrunden!, ska snart slänga i mej lite frukost å sen städa lite mer!

vid 12 tiden ska jag dra mej mot hässelby hem till min kära vänn och arbetskolega Gabbe!, ska fixa hennes hår idag. ska avfärga hennes mörka hårfärg, hon vill bli blond igen helt enkelt! men hon kommer först se ut som en liten morot i huvet! hahahah!

Efter de ska jag dra mej mot bromsten till min andra lilla vän emilissa!, blir ett jävla farande idag, ^^. ska vell chilla hemma hos henne å snacka skit!

ikväll har jag ingen aning om vad som händer en så länge! men får se, antligen hamnar jag vell i framför tv'n hemma eller hos någon vän, eller så blir de vell ut å partaja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0