god morgon!

vart inge skrivande igår, hade en fullpropad dag med planer! jobbade hela dagen sen va jag med mamma igår å såg snabba cash, loovar att de e en av de bäästa filmerna jag sätt, den va så jävla bra, SE DEN NU!.

Efter bion drog jag mej mot engelen i gamla stan å mötte upp andrés å lite folk från jobbet, drog vidare därifrån å hamnade på Baltazar i medis. sjukt skönt ställe, bra musik å härlig människor. jaa, sen for vi vell runt lite till efter. men somtur kom man hem i tid, vid typ 2, så man inte sov bort hela lördagen!

i eftermiddah / kväll ska jag å andrés hem till kusin frida som fyller 21 idag! GRATTIS KUSINVITAMIN! ♥ blir lite mat å fika där under dagen å sen blir de parteey under kvällen!, härligt!

nu ska jag slänga i mej lite frukost å slappa vid tv'n!!

Kommentarer
Postat av: Anonym





PLATÅ SHOES STRAPPED BOOTS STRLK 37 - 350KR



http://www.tradera.com/PLATA-SHOES-STRAPPED-BOOTS-STRLK-37-auktion_105471188



DESIRE ME - ESCADA - OÖPPNAD - 30ML - 300KR



http://www.tradera.com/DESIRE-ME-ESCADA-OOPPNAD-30ML-auktion_105471330

2010-01-16 @ 15:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0