go kväll!

äntligen sitter man framför tv´n igen, efter en sjukt lång dag på jobet. jobbar ju somsagt ute en massa året runt. men idag va de så kalt, blåste ju som in i helvette å lite snöstorm på de. så de slutade med att de började rinna tårar i hela ansiktet. som tur e så hadde min chef lite kontorsjobb som behövdes fixas så jag fick göra de efter lunch. sköntskönt!.

Jag å pojken har precis stoppat i oss en massa pizza, mumsfillibabba! haha,!!.

idag fick jag en sådan stor längtan till våren att jag höll på å spricka!, vill bara ha den sköna vårvärmen, den härliga solen å massor med kvittrande fåglar!, länktar så mycket. jobbar ju ute ganska mycke, så de e de absolut bästa jobbet man kan ha när värmen kommer! hahha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0