dagen

har precis duchat klart, sååå skönt, ska snart platta mitt hår, vill ju inte se ut som ett skatbo i skallen! ^^. denna dag har jag jobbat ihäl mej som vanligt, haft sjuk huvudvärk hela dagen som inte alvedon kunde hjälpa å få bort tyvärr. maria mötte upp mej vid jobbet så följde hon me hem till mej, har fixat lite saker å ätit middag, vart plättar idag =D

Efter jobbet i mårrn sak jag möta upp mamma så ska vi äta å sen gå å se snabba cash, ska bli skitkul!, efter bion ska jag eventuellt möta upp agga å gänget, hon fyller år på lördag men ville att vi alla skulle ut på fredagen. men blir så sjukt trött på jobbet, så får se hur de blir!


Kommentarer
Postat av: NeNe

hellu :)



Jovisst kommer jag dig dig elin! KUL att höra från dig! det går bra för mig och mina hattar och jag hoppas 2010 blir änu bättre! Allt rullar på för dig oxå hoppas jag :)??

2010-01-15 @ 13:33:29
URL: http://nenehattfetish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0