söndag!


god morgon!, har precis ätit lite frukost å nu slagit mej ner framför datorn!.

igår hade jag en toppen kväll, mötte upp maria å grabbarna vid fridhemsplan så gick vi vidare till Blå. hade inte varit där på ett år så de skulle bli lite kul å gå dit. hahahah alla killar va typ kortare en jag + alla tjejer va så små! haha, men vi dansade loss ändå. vi drog där ifrån vid 12, maria va trött å ville dra sig hemåt!.

men jag drog vidare å mötte upp min kusin nicklas å hans vänner vid medis, sen så följde jag me dom till berns. där satt vi å pratade, drack lite å hade de supertrevligt!

kom hem vid halv fyra tiden efter en lyckad kväll i nattvimlet!




Jag å kusin igår på berns ♥


Kommentarer
Postat av: Sanna | Bloggdesign

Hej!



Menar du att du vill ha en bakrund på din blogg?

2010-02-07 @ 13:51:16
URL: http://sannarafstedt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0