hemma!

morgon, morgon!. ucsh, är hemma idag me, kände mej mycke bättre igår på eftermiddagen men nu mår jag bajs igen, + att jag känner mej spyfärdig tack vare mensvärken! så synd om mej idag!

man ska ju ta de lugnt när man e sjuk, så de e vell de som kommer ske idag!. va inne i garderoben å rotade lite igår, viste att jag någonstans hadde en gammal läder jacka/kappa som jag har ärvt av min gammelfarmor (samma underbara gammelfarmor som jag ärvde pälsrocken av, den jag sydde om till en jacka + en väska). nu har jag funderat hela morgonen om jag ska ta den här jackan å sy om den till en kort bikerjacka. men kan inte bestämma mej. den modellan den är i nu passar mej inge bra, å är inte riktigt min stil. känns lite fel att sy om den men åt andra sidan så kommer den nog aldrig andvändas som den är nu! hmm, knepigt dehär!

men ska kolla runt lite på olika modeller på jackor som finns, sen får vi se om denna dag kanske blir en kreativ dag istället! ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Gumman! Är Du fortfarande sjuk? Jättekul att titta in i Din blogg och läsa Dina tankar mm. Men nu ska Mamma klaga lite på Din stavning här och där. Om Du är osäker på stavningen, finns det inte något stavningsprogram Du kan använda. Det är nog inte bara jag som läser Din blogg. Många pussar och kramar till min lilla sjukling! Krya på Dig!

2010-02-02 @ 10:58:52
Postat av: Elin

hej mamma!, man kan ju inte vara bäst på allt. å nu e du lite pinsam mamma!, jag vet hur de stavas, jag tänker bara inte så mycke på de (kolla på mycke som igentligen ska stavas mycket!), de behöver inte bli rätt heela tiden! men tack ändå mammsen! nu ska jag laga mat, ringer dej sen! pusspuss <3

2010-02-02 @ 17:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0