god morgon

idag e jag och älsklingen lediga, för att vi var så sjukt duktiga på jobbet igår ^^ yesyesyes!
skulle ha åkt upp till mormor och morfar idag men de passade inge bra denna helg, dom har så mycket snö där + att det är så kallt så vattenledningar fryser och så. så de får bli nästa helg eller senare!

ikväll blir det utgång för min del. min kära vän ying fyllde år igår så vi ska fira henne ikväll ♥, partyparty!

nu ska jag försöka komma på vad vi ska äta till middag ikväll! haha, jag älskar att laga mat så jag kan sitta halva dagen och fundera på vad jag ska laga ^^. tycker du också om att laga mat?

Kommentarer
Postat av: Susanne

Denna fredag blir lugn, sitter och kollar repriser av 24! haha.. lite spänning såhär på mitt på dan.. :) I helgen blir det Åre, mkt skoj! :) Vad ska du hitta på?

2010-02-26 @ 13:34:48
URL: http://caminandoporlavida.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

okejs va härligt ;D jag ska bra ta det lungt med familjen själv åd? ;) <3

2010-02-26 @ 15:56:21
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0