äntligen hemma!

nu e jag hemma hos mammsen och pappsen.
är de bara jag eller har du också varit med om den jobbiga tågtrafiken idag?
fy fan säger jag bara, åkte hemifrån kl fyra och skulle ha varit hemma i jakobsberg vid fem, men de slutade med att jag var hemma kl sju! fick först sitta på tupen i en timma för att den stod stilla, sen när jag väl kom fram tilll centralen och klev på pendeltåget så fungerade inte dörrarna och vi blev stående där yttligare en timma, så de slutade med att jag tog en taxi från centralen, min snälla pappa betalade♥. ska skicka in ett brev till sl och försöka få tillbaka taxipengarna!, sägs ju att dom ska stå för de.
nu är de dags för middag, sen blir de mys med mammsen framför tv'n ♥

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

än så länge så ha min dag bara börjat hehe :p

men den har varit bra hittills.

ur har din dag själv varit då?

2010-02-20 @ 08:44:32
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

Va gärna med i min tävling förresten om du är intresserad av att vina 5 par valfria örhängen:D

2010-02-20 @ 09:18:37
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0