Söndag

God morgon! haha. :)
Har sovit som en stock inatt och vaknade runt halv 2. :D

Gårkvällen vart jätte mysig och vi hade jätte trevligt. Sanna och hennes mamma hade lagat en jättegod middag och det bjöds på vin!. jätte härligt!. efter vi hade ätit så drog vi ut och hamnade på Royal garden/Viktoria i kungsträdgården. Såklart så glömde jag min kamera hemma så det vart inga bilder, och glömde helt att ta ett kort på kvällens outfit!.

Idag ska jag bara ta det lugnt och ha en filmkväll ^^. Känner inte att jag riktigt har lust att göra något. haha.

Hur var din lördag och hur ser planerna ut för dagen?!.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så jätte mkt! :)¨

Ha en fin kväll! :)

2010-04-25 @ 15:48:22
URL: http://sarakarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0