Min Dag!

Jag och Julia gick och fikade på café 60 vid rådmansgatan. Satt och pratade om allt möjligt. såklart så vart det mycket snack om våra pojkar och sex såklart, haha!.

Efter fikat så gick vi vidare och kollade runt i lite butiker!.

En sötisbild på min Julia:






Etrer att har komit hem från stan, så gick jag och pojken ut på en liten promenad/ cykeltur. Tog med mig kameran för att ta lite kort. Men såklart så slutade den fungera mitt i allt (inga batterier). haha, så fick andvända mig av mobilkameran!.

bland måsta man bjuda lite på sig själv!!







Kommentarer
Postat av: Sofie

Härliga bilder!

2010-04-17 @ 21:36:56
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0