Fredagsmorgon / BYXOR SÄLJES!

God morgon alla glada!.
Inatt drömde jag sisådär 8 olika drömmar!. kommer inte ihåg vilka som var med eller var som hände riktigt men var med olika människor i olika miljöer. haha, så förvirrande när man vaknar!. :D

Idag är det ju valborg, Vad har folket för planer?. Har för tillfället inte så stor lust att festa. Kanske ser om det är någon som vill hänga med ut och bara ta det lugnt på nått uteställe.

Nu hade jag tänkt att sätta mig ute på balkongen och äta frukost å läsa lite. Så härligt väder ute!.



Något annat kul som händer idag är att mamma och pappa var och hämtade sin nya motorcykel vid 10 i mårse. Så nu är jag riktigt nyfiken på å se den, och hoppas på att jag och pappa kan åka ut lite någon dag framöver!. :D


SÄLJES!

Är det någon som är sugen på ett par MC-Byxor?. Min mamma säljar sina oanväda MC-byxor för 1500 kr. Brun hängselbyxa i damstorlek 40 Av märket Hallmans.





Om du är intresserad, Kommentera detta inlägg.
Eller kontakta mig på min hotmail - [email protected]

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Gillar byxorna, fast dom är nog inget för mig :)



Valborg blir en "packnings dag" för mig... Så SJUKT mycket att göra inför flytten, men väldigt kul <3

2010-04-30 @ 14:14:22
URL: http://linnealiebig.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jag ska jobba ikväll.. ska strax bege mig.. tar en stund att promenera dit.. Men jag ska jobba mellan 18:00 till 22:30



2010-04-30 @ 17:02:28
URL: http://loeria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0