Fredag!

Idag har jag jobbat nere på dagiset!. Allt har gått jätte bra. Har varit med dom lite äldre barnen. Ca, 5-6år. Alla har varit så duktiga, vi har lagt pärlplattot vart ute och lekt i regnet, ritat och en massa annat!.

Idag mår jag bättre, sov jätte bra inatt så känner mig pigg och glad idag! :D yeeye.

Lite senare ikväll så kommer min underbara vän Jennifer över, vi ska ha en mysfredag här hemma hos mig. Pimpla läsk och äta oss tjocka på chips!!

Hoppas din fredag har börjat bra?!.


Hittade en jätte gammal bild på mig och jennifer! haha.
Här är vi vell typ 16-17 år ^^


Kommentarer
Postat av: L I N N

Är det kul att jobba på ett dagis? =)

2010-04-16 @ 18:44:55
URL: http://linnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0