today

idag vart de sovmorgon, så de va skönt. men jag började nästan gråta påväg till duchen i  mårse, slog i min lilltå!!. de gjorde så jäävla ont, så jag visste inte var jag skulle ta vägen. så nu har jag haltat hela dagen å jag har en blå tå =(.. typiskt.. åkte till jobbet i allla fall vid 1 tiden å kom hem vid 8. men de va en lugn dag. så de va skönt

i mårrgon så jobbar jag bara på kvällen så de blir upp å tvätta vid 10 i morgon å sen blir de storstädning. men de måste ju göras, så man har inget val ^^ ahhaha..

har ju inte skrivit på några dagar. men i lördags på halloween så va jag å andrés med lite kompisar å tog de lugnt, sen så gick vi ut å tog en drink å pratade lite, så de va en mysig kväll.. va bjuden på en halloween fest men jag skulle upp och jobba morgonen efter så jag hade inte lust att festa hela natten, men de va skönt å bara ta de lugnt oxå..


// besitos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0