Svininfluensan

ska jag eller inte?

jag föddes med en hjärtsjukdom som gör att osyresatt blod blandas med de syresatta innan de pumpas ut i kroppen. detta är en anledning till att jag ofta e så trött!! (FUCK ER SOM TROTT ATT JAG E LAAAT!!)

saken är att de kan va farligt för mej om jag får ett "stort" virus i kroppen, de e tydligen mer påfrestande för mej eftersom att hjärtat inte e fullt okej, å de e ikke bra om jag får hög feber å så.

flera av mina kompisar som har tagit vaccinet mot svininfluensan har fått hög feber.

så frågan är:
ska man ta vaccinet å till en del riskera att jag kommer bli ybersjuk eller ska man strunta i de, men vad händer då om jag inte skulle vara vaccinerad och sen får influensan? då kan de bli ännnu värre!

jag har pratat med en kvinna från sjukvårdsupplysningen, och hon tycker jag ska vaccinera mej, och hon *tror* inte att jag borde bli sjuk av de, tror?.

så, ska jag eller ska jag inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0