mode

dagens mode, hösten och vinterns mode handlar mycket om ens egna. att man blandar sin egna stil med de plaggen som är inne nu.
själv så ääälskar jag stora stickade tröjer å andra enklare bomulls koftor i oversize.. själv har jag även länge,länge varit fäst vid strumpbyxor, med mönster eller enkla tjocka bomullsstrumpbyxor. å så tights förståss..
jar är själv en sån som vil mysa ner mej i mina kläder, och jag går faktist inte så ofta i högklackat, men de e en smaksak, å jag e själv ganska lång oxå. men om de blir klackat så blir de oftast ankelboots, de e nog dom klackade skorna jag gillar mest..

nu i vinter har de blivit mycke prat om de röda kläderna, läpparna, naglana. (har blodröda naglar för tillfället, snyggt, snyggt)
själv har jag målat läpparna röda ett långt tag, å har faktist börjat tröttna lite på de, men jag kan nog inte leva utan mitt röda läppglans som smakar godis, och faktist innehåller solfaktor, vilket e bra när de e mycke sol ute, just nu e de ju inte så mycke sol precis, men har svårt å släppa de. själv ska jag nog ha lite mer de neutrala läppar i vinter men med den röda glansen såklart!

perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0