4-nov-09

kom precis hem från jobbet, vart en kort arbetsdag idah, jobbade från 11 till halv 3, planerade inför våran personalfest vi ska ha på fredag. ska bli så roligt.
innan jag åkte till jobbet i mårse så va jag på ungdomsmottagningen. andrés va så snäll å följde me!.. skulle hämta nytt recept på p-piller.

de knasiga va att när vi va påväg dit så satt jag å läste metro på tunnelbanan och de satt en tjej i typ 25- 30 års åldern framför mej. hon satt å försökte stoppa ner hennes tidning bakom de där gula handtaget som sitter vi fönstret, men hon fastnade hela tiden i min tidning, å man såg att hon vart irreterad. så jag aktade lite på min tidning så hon skulle kunna fixa de hon höll på me samtidigt som jag av en ren reflex kollade upp på henne. efter en stund så skrek hon bara ut...
Va e ditt problem varför kollar du på mej som om jag gör dej irreterad?!!
va sa du? , sa jag
jaa du kollar på mej som om jag irreterar dej! skrek hon
kolla på dej?
JAA, de gjorde du, skrek hon.
okej, nej jag aktade på min tidning som du fastnade i sen kollade jag bara på dej av en ren reflex, svarde jag..
jaha, då får jag vell be om ursäkt då!! trodde du irreterade dej på mej, skrek hon ytligare en gång!
jag svarade bara aha okej, å fortsatte å läsa tidningen.

jag blev bara så paff över att hon plötsligt började skrika på mej utan anledning, å alla i tunnelbanan kollade på henne och undrade va hon höll på med.. hon kanske hade en dålig dag ^^ frågan är om de va rätt å skrika på mej för de? hahahah ^^

och de roliga va att dom pratade om detta i vakna med the voice på morgonen att personer kan av ingen anledning skällde ut folk på gatan, bussen, tåget å så. å så hände de mej oxå bara någon timma senare^^. vilket sammanträffande!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0