tillbaka!

nu e datan tillbaka!!!, älsklingen hade varit i norge, så datan va borta.  har jobbat en massa hela vecka, å även idag.

i förrgår så va olle här, han fyllde år, så jag lagade midda åt han sen så kollade vi på skräckfilm,
hahaha, rädd du va olle! ^^

igår va jag på bio med mammsen, vi kollade på luftslottet som sprängdes, riktigt bra faktist, men lite läskig. mamma fyllde år för ett tag sen så jag bjöd henne, vart en försenad födelsedagspresent!.. <3

just nu ligger jag å andrés å kollar på film, sen blir de hopp isäng, skulle ha dragit ut med tjejerna idah, men har en så in i helvettet mensvärk, så de fuckade sig!. så de får bli utgång nästa helg!!


Besitos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0