21-december

vart hemma från jobbet idag me, va ju ute i l lördags å flängde, å märkte på kvällen att de va nog inte de jag borde gjort, för kunde inte sova på natten å hela dagen igår kände jag mej snurrig å helt slut.

men lite nytta har man ju i allafall gjort idah, jag har städat akvariumet som tog mej sisådär 2 timmar, sen vart de diska å plocka undan överallt, så imårrn blir de damsuga å tvätta golven. ska upp vid 10 å tvätta oxå. men känns bra å få de gjort ^^.

skulle ju ha köpt julgram igår, men vart aldrig av, min pojkvänn gillar inte julafton alls, så han vill inte att man ska  köpa en gran å så, vart såå arg!, men de vände tilll lycka idah, när andrés pappa ringde å sa att jag skulle komma ner til portdörren om 4 min, för han hade köpt en gran till mej ^^. så snällt :), tack stefan! , så nu har vi en gran, måste bara springa förbi järnhandeln i morgon å köpa en julgransfot, en sån hade jag inte inhandlat en ^^. så imårrn blir de fixa granen! härligt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0